انواع یو پی اس

Wiki Article

گفتنی است این دستگاه‌ها برای تأمین و حفاظت از وات‌های بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تجهیزات و سیستم‌هایی که به نویز جریان ورودی، موج دقیق سینوسی برق ورودی، تاخیر صفر ثانیه پشتیبانی در زمان قطع برق و ثبات دامنه و فرکانس جریان برق ورودی حساسیت بالایی دارند، به یو پی اس آنلاین نیاز دارند. تجهیزات و دستگاه‌های متنوع پرمصرف و پرکاربردی که در بخش‌های صنعتی، مراکز درمانی، تجهیزات شبکه و سرور، مراکز اداری، ساختمان‌های تجاری، سیستم‌ها و تجهیزات پرتعداد امنیتی و حفاظتی استفاده می‌شوند، مثال‌های متعددی از تجهیزات با حساسیت بالا و نیازمندی‌های خاص هستند.

بنابراین اگر شما هم شرایط مشابه با وضعیت بیان شده دارید، ضروری است که حداقل اطلاعات کمی از آن داشته باشید. چرا که خرید و تهیه آن بدون داشتن اندک آگاهی می‌تواند منجر به خرید ناموفق و در نهایت ضرر شود.

یو پی اس‌ها بر اساس نوع برق ورودی آنها به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می‌شوند.

دیتاسنتر مطمئن

برخی از سیستم‌های تأمین برق اضطراری قادرند بدون تأخیر و بلافاصله بعداز قطع برق شهر در عرض کسری از میلی ثانیه برق اضطراری را به مصرف‌کننده متصل کنند.

بنابراین از نظر فنی میزان قبض برق ماهانه شما را افزایش می دهد، اما مقدار آن خیلی محسوس نیست.

مشکلات نداشتن یو پی اس برای کامپیوتر از جایی آغاز می‌شود که اگر برق ورودی به منزل شما دچار مشکل شود، برق وارد کامپیوتر شما می‌شود و به آن آسیب می‌رساند. مادربورد اولین قطعه‌ای است که ممکن است دچار مشکل شود و مشکلات ولتاژی دیگر ممکن است به قطعات دیگری از کامپیوتر شما آسیب برساند.

یو پی اس باتری خارج همانطور که از نامش مشخص است دستگاهی می باشد که باتری خارج از دستگاه قرار دارد و معمولا از نوع یو پی اس های آنلاین می باشد هر چند که شامل یو پی اس های آفلاین یا لاین اینتراکتیو نیز می باشد .

We could deliver your parcel to around two hundred countries around the globe - though guiding you many of the way. Examine Products and services

یو پی اس‌هایی که به طور کامل در داخل کشور تولید می‌شوند، بدون شک از خدمات و گارانتی معتبر کتبی برخوردار هستند و شما عزیزان قبل از خرید باید به گارانتی یو پی اس مورد نظر شرکت مهرآذین بهراد خود حتما توجه کنید.

خرید یو پی اس برای گلخانه یکی از راهکارهای حفظ شرایط مناسب و نگهداری اصولی از گیاهان در یک گلخانه است.

بهترین نرم افزار محاسبه یو پی اس و باتری‌ها با دقت بالا

بعد از تعیین توان مصرفی دستگاه، می‌توانید با انتخاب یو پی اس مناسب و با دانستن توان مصرفی و زمان پشتیبانی، آمپر باتری را محاسبه کنید.

Report this wiki page