عمل بلفاروپلاستی تهران

Wiki Article

دکتر شهریار حدادی در شهر تهران در سال ۱۳۵۴ متولد شده اند ، ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند؛ دوره پزشکی عمومی خود را با کسب کردن رتبه برتر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۷۷ به اتمام رساندند.

اما می توان گفت بشر امروزه با ارائه راهکار هایی از جمله جراحی پف زیر چشم، می تواند این پدیده را قدری به تعویق انداخته تا شما بتوانید برای سال های بیشتری از جوانی و شادابی ‌تان لذت ببرید.

قبل از بلفاروپلاستی پلک پایین باید اقدامات خاصی انجام دهید. انجام این اقدامات به صورت درست و دقیق باعث می شود که نتیجه عمل جراحی پلک پایین شما بسیار مطلوب تر و رضایت بخش تر باشد.

برای مشاهده ویدیو های بیشتر از زیبا جویان عزیز به آپارت مجموعه دکتر سعید ساعدی مراجعه کنید.

نمونه کار های عمل بلفاروپلاستی پلک در مجموعه دکتر سعید ساعدی

با این حال، قبل از تصمیم گیری برای انجام این جراحی، مناسب است که با یک جراح پلاستیک مشورت کرده و درباره نیازهای خاص خود صحبت کنید تا بهترین زمان برای انجام جراحی پلک خود را مشخص کنید.

همانطور که دوست داشتن زیبایی ظاهری، پدیده ‌ای ذاتی بوده و اغلب افراد مخصوصا خانم ها به زیبایی و جوانی‌ شان اهمیت می دهند؛ وقتی با بالا رفتن سن دچار عارضه افتادگی پلک یا پف چشم ها می شوند، ناخودآگاه به دنبال روشی برای درمان آن هستند.

این نوع جراحی پلک پایین در دو روش کلی انجام می شود که شامل موارد زیر هستند:

معمولا قیمت جراحی پلک پایین به عواملی همچون تخصص و مهارت پزشک، کلینیک جراح بلفاروپلاستی در تهران مورد نظر، میزان و شدت عارضه در پلک چشم شما، شرایط کلی شما و… بستگی خواهد داشت.

پس از انجام بلفاروپلاستی ممکن است که برخی عوارض و معایبی برای شما رخ دهد که شامل موارد زیر اند:

دکتر پیمان برومند در طول سال هاى گذشته در ایران و کشور هاى مختلف، فعالیت علمى خوبی داشته اند و عضو چندین مجمع علمى داخلی و بین‌المللى می‌باشند؛ ایشان تا به حال مقالات زیادی را در زمینه‌ی پزشکی به زبان هاى انگلیسی و فارسی نوشته اند؛ دکتر برومند پس از پایان یافتن دوره تخصص گوش و حلق و بینی، موفق شدند با رتبه ۱ وارد دوره فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی بینی در دانشگاه تهران شوند؛ دیگر افتخارات دکتر پیمان برومند به شرح ذیل می باشد :

در صورتی که افراد بیش از حد یا کمتر از حد مورد نیاز بخوابند با این پدیده مواجه خواهند شد.

حتما پیش از جراحی پلک پایین از پلک خود عکس برداری کنید تا بعد از انجام عمل به خوبی متوجه نتایج بلفاروپلاستی پلک پایین شوید.

ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران می باشند.

Report this wiki page