کاشت ابرو طبیعی

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین در کاشت ابرو از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. ازآنجایی‌که این دارو نوعی مواد مخدر است، روی جنین تأثیر منفی می‌گذارد و سلامت او را با خطر مواجه خواهد کرد؛ به همین علت برای حفظ سلامت مادر و جنین هم که شده، بهتر است از کاشت ابرو در دوران بارداری ممانعت به عمل بیاید.

در روش میکروبلیدینگ، برای ایجاد ظاهری شبیه به مو از تزریق رنگدانه در لایه ی بیرونی پوست استفاده می شود. این فرایند جلوه ی واقعی مو را ندارد و با گذشت زمان نیز کمرنگ می شود، در نتیجه یک روش دائمی برای داشتن ابروهایی پر و کامل نیست.

مسائلی مانند هزینه بالا، دوران نقاهت نسبتا طولانی و ریسک رشد نکردن مو از مواردی است که باعث می شود بعضی افراد روش میکروبلیدینگ را انتخاب کنند.

کاشت ابرو پرتراکم از آن جهت صورت می‌گیرد که فرد به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کند؛ به همین علت در جلسه مشاوره‌ای که توسط پزشک برگزار می‌شود، شخص می‌تواند مدل دلخواه خود را شرح دهد تا متخصص نسبت به ترسیم و تقارن ‌سازی دقیق آن اقدام کند. این جلسه بسیار اهمیت دارد؛ زیرا قرار است به همان ابرویی که همیشه دلخواهتان بوده، دست پیدا کنید.

بعد از این که اثر بی حسی و ارام بخش از بین برود، ممکن است حدود ۲۴ الی ۴۸ ساعت در ناحیه ی پشت سر خود احساس درد داشته باشید. معمولا ‌در ناحیه ی ابرو هیچ دردی حس نمی شود، چرا که پیوند سطحی صورت می گیرد.

یک هفته: ایجاد کبودی و تورم، ریزش پوسته‌های ایجاد شده هنگام کاشت

در این روش‌ از پانچ‌های اتوماتیک برای برداشت و کاشت کمک گرفته می‌شود؛ به همین علت کمترین آسیب به فولیکول‌ها وارد خواهد شد.

یکی از سوالات رایج در این زمینه علل ریزش ابرو است که بسیار از پزشک پوست پرسیده می شود و متقاضی خواهان دانستن آن می باشد.

کاشت ابرو با خواب طبیعی یکی از روش‌های زیبایی به حساب می‌آید که می‌تواند باعث پرتراکم شدن ابروها شود. این روش زیبایی به صورت دائمی بوده و اگر به مراقبت‌های بعد از کاشت توجه داشته باشید، می‌توانید کاشت ابرو کاملا طبیعی از این روش به صورت مادام‌العمر بهره ببرید. پزشک متخصص در این روش فولیکول‌های مو را از قسمت سر به بخش ابروی شما انتقال می‌دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به ” کلینیک پوست مو هلیا ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت ابرو خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۷۹۵۴۷ تماس بگیرید.

اخیرا این روش درمانی و زیبایی در بین زنان از استقبال زیادی برخوردار شده است به طوری که آقایان نیز به آن تمایل نشان می دهند.

اگر به ترند جدید نگاه کنید متوجه علاقه افراد به ابروهای پرپشت خواهید شد. همچنین ابروهای پرتراکم می‌توانند ظاهر جذاب‌تری به چهره فرد دهند؛ به همین دلیل افرادی که ابروهای نازک یا کم‌پشت دارند، به دنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند فواصل خالی را پر نشان دهند.

Report this wiki page